Amazon Prime

Plaats reactie
Roxmarie
Gaf bedankjes: 37 keer
Werd bedankt: 43 keer
Contacteer:

Amazon Prime

Bericht door Roxmarie »

Op Amazon Prime is het aanbod groot
Genres

Actie en avontuur
Comedy
Drama
Documentaire
Kinderen en gezin
Fantasy
Horror
Romantiek
Sciencefiction
Spanning
Anime
Militair en oorlog
Sport
Misdaad

https://www.primevideo.com/?language=nl_NL

Er zijn veel films te zien uit verleden en heden een paar voorbeelden.

Top gun maverick:
Na dertig jaar gaat Maverick (Tom Cruise) nog tot het uiterste als Marine-toppiloot, maar moet hij spoken uit zijn verleden onder ogen zien als hij de beste afgestudeerden van TOP GUN traint voor een gevaarlijke missie waarbij alles op het spel staat

https://www.primevideo.com/detail/0SSXA ... uage=nl_NL

Trailer

21 Jump Street

Wanneer twee agenten (Jonah Hill en Channing Tatum) zich voordoen als scholieren om een drugsbende op hun oude middelbare school op te rollen, gedragen ze zich al snel weer als adolescenten en brengen ze de zaak in gevaar... met hilarische gevolgen.

Trailer:

A Star Is Born

Doorgewinterde muzikant Jackson Maine ontdekt en wordt verliefd op worstelende artiest Ally. Ze heeft haar droom als zanger bijna opgegeven, tot Jack haar in de schijnwerpers zet.

Trailer:
Roxmarie
Contacteer:

Re: Amazon Prime

Bericht door Roxmarie »

Nu te zien via Amazon prime.

De Oost
Indonesië, 1946. Johan, een jonge Nederlandse soldaat, wordt samen met ruim honderdduizend anderen uitgezonden om orde op zaken te stellen in Nederlands-Indië tijdens de onafhankelijkheidsoorlog.

https://www.primevideo.com/detail/0OUPL ... 7CEgRzdm9k

Trailer:

Operation Fortune: Ruse de guerre

Internationale inlichtingendienst Five Eyes rekruteert MI6 agent Orson Fortune (Jason Statham) om de verkoop van een nieuwe, dodelijke wapentechnologie die de wereldorde dreigt te verstoren, te voorkomen.

Trailer:

The Son

Een aantal jaar na de scheiding van zijn ouders voelt de sombere 17-jarige Nicholas zich niet langer thuis bij zijn moeder Kate (Laura Dern). Zijn vader Peter (Hugh Jackman) en diens nieuwe partner Beth (Vanessa Kirby) besluiten om Nicholas in huis te nemen in een poging zijn leven weer op de rails te krijgen.

Trailer:
Peer
Gaf bedankjes: 38 keer
Werd bedankt: 28 keer

Bericht door Peer »

Ik heb nog geen Prime, maar mogelijk gaat dat nog wel komen ;)
Toe HBO MAX in Nederland kwam was er een optie om een abonnement te nemen waarbij je de gehele abonnementsduur met 50% korting kon nemen. Nu schijnt er volgend jaar een naamsverandering te gaan komen waarbij boze tongen beweren dat die korting gaat verdwijnen. Als dat zo is ga ik de overstap naar Prime overwegen.
Roxmarie
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Peer schreef: 18 mei 2023, 07:14
gehele abonnementsduur met 50% korting kon nemen. Nu schijnt er volgend jaar een naamsverandering te gaan komen waarbij boze tongen beweren dat die korting gaat verdwijnen. Als dat zo is ga ik de overstap naar Prime overwegen.
Dat kan ik me voorstellen dat je dan gaat overwegen, ik heb er geen abonnementen op zulke diensten.
Plaats reactie