Frankrijk heeft een einde gemaakt aan de droom van Marokko door ze in de halve finale met 2-0 te verslaan.
Lees het verslag via onderstaande link:
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6242185/ti ... inale.html
Nadat Argentinië, Kroatië al verslagen had met 3-0 is de finale dus tussen Argentinië en Frankrijk aanstaande zondag 18 december 2022 16.00 uur
de strijd om de 3e en 4e plaats is op zaterdag 16.00 uur tussen Kroatië en Marokko.
Uitslagen halve finale
di 13 dec.
Argentinië - Kroatië
3 — 0
wo 14 dec.
Frankrijk - Marokko
2 — 0
De finale is bekend
Re: De finale is bekend
Kroatie 2-1 Marokko
Ben heel blij dat marokko heeft verloren,als u de wedstrijden hebt bekeken dan zag je duidelijk dat de voetballers heel wat loop vermogen had.
Dat verbaasd me heel erg dat daar nog geen kritiek is opgekomen, dit hou je geen 90 minuten vol?
En trouwens kroatie is bestolen door dat de var hun werk niet goed heeft gedaan,als je de beelden goed bekijkt was dit een pure zuivere penalty.
Eindelijk van al die vandalisme daar zijn we van verlost, is toch al goed nieuws.
Gipsy
Ben heel blij dat marokko heeft verloren,als u de wedstrijden hebt bekeken dan zag je duidelijk dat de voetballers heel wat loop vermogen had.
Dat verbaasd me heel erg dat daar nog geen kritiek is opgekomen, dit hou je geen 90 minuten vol?
En trouwens kroatie is bestolen door dat de var hun werk niet goed heeft gedaan,als je de beelden goed bekijkt was dit een pure zuivere penalty.
Eindelijk van al die vandalisme daar zijn we van verlost, is toch al goed nieuws.
Gipsy
- Roxmarie
- Has thanked: 390 times
- Been thanked: 369 times
- Contacteer:
Re: De finale is bekend
Vandalisme na winst of verlies dat slaat nergens op, jammer genoeg zijn dat rotte appels die het voor anderen die wel gewoon lekker willen feesten het verzieken.
Ik heb er helaas niet heel veel van gezien, maar wat je bij de spelers wel ziet is een tomeloze inzet.
Ik heb er helaas niet heel veel van gezien, maar wat je bij de spelers wel ziet is een tomeloze inzet.