Mijn goudvissen
- Roxmarie
- Has thanked: 440 times
- Been thanked: 412 times
- Contacteer:
Re: Mijn goudvissen
Wel mooi dat de goudvissen het overleeft hebben.
Afwachten of alle vissen sterk genoeg zijn om te overleven.
Afwachten of alle vissen sterk genoeg zijn om te overleven.
-
- Site Admin
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 50 times
- Contacteer:
De jongen worden groot ze zijn nu 5 cm dus ik denk einde van de zomer 10 cm als ze zo 15 cm zijn gaan er een deel van de kois weg.Goud vissen die kunnen in die vijver blijven zitten die worden toch maar volgens de grote van die vijver maar 8 cm.
Als ik ze eten geef dat is precies een aanval op dat eten dat ze hun geef
Als ik ze eten geef dat is precies een aanval op dat eten dat ze hun geef
- Roxmarie
- Contacteer:
Dat is inderdaad een mooi gezicht bij vissen die stormen eh zwemmen op hun eten af of ze nooit wat krijgen.
Mooi dat ze goed gegroeid zijn.
Mooi dat ze goed gegroeid zijn.
- Peer
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 193 times
- Contacteer:
Als ik het goed heb blijven vissen eten zolang ze eten hebben. Daarom zal teveel voer slecht zijn aangezien ze zich letterlijk dood kunnen eten.Roxmarie schreef: 28 jun 2024, 07:36 vissen die stormen eh zwemmen op hun eten af of ze nooit wat krijgen.
- Roxmarie
- Contacteer:
Dat is mij toen ook vertelt idd, dat je ze voor teveel mag geven.
Ooit een keer op vissen van oude buren gepast en een boek ook ooit eens.
Getver wat een stuifbende werd dat. Overal veren.
Ooit een keer op vissen van oude buren gepast en een boek ook ooit eens.
Getver wat een stuifbende werd dat. Overal veren.
-
- Site Admin
- Contacteer:
vissen mag je voederen naar mate ik geef aan die jongen vlokjes, en maal die eerst een beetje en dan geef ik dat in kleine hoeveelheden, dus er zitten er ongeveer 40 in dus geef ik s,morgens een koffielepel en s,avonds.
Mijn andere goudvissen die volwassen zijn een keer per dag s, morgens maar die geef ik korrels ik gooi er een beetje bij en wacht , zodra ze op zijn geef ik nog een beetje en wacht dan een half uur en schep er de rest weer uit en de vuilnisbak in, die krijgen maar eene keer eten.
Mijn andere goudvissen die volwassen zijn een keer per dag s, morgens maar die geef ik korrels ik gooi er een beetje bij en wacht , zodra ze op zijn geef ik nog een beetje en wacht dan een half uur en schep er de rest weer uit en de vuilnisbak in, die krijgen maar eene keer eten.
Ha Luc,
Jouw goudvissen waren naar mijn herinnering eens een vraag in een quiz. En nu lees ik pas hoeveel werk je er aan hebt!
Bijna net zo veel werk had als ik had, toen mijn kinderen geboren waren, die dan wel niet rondzwommen, maar wel rondholden!
Maar ja, voor een hobby moet je zorgen, en dat doe je ook voor het forum, het zit helemaal binnen in je! Goed hoor! Kun je in jouw land geen mantelzorg-kosten aanvragen, haha?
Jouw goudvissen waren naar mijn herinnering eens een vraag in een quiz. En nu lees ik pas hoeveel werk je er aan hebt!
Bijna net zo veel werk had als ik had, toen mijn kinderen geboren waren, die dan wel niet rondzwommen, maar wel rondholden!
Maar ja, voor een hobby moet je zorgen, en dat doe je ook voor het forum, het zit helemaal binnen in je! Goed hoor! Kun je in jouw land geen mantelzorg-kosten aanvragen, haha?
Anoniem, maar samen wordt dit wel een leuk forum!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Volgend jaar heb ik kois en goudvissen genoeg, tenminste als ze de winter overleven want ze zijn nog jong, maar helaas zal ik er van beide moeten weg doen.Maar zover zijn we nog niet als het hier goed verloopt (medisch) maak ik er nog een vijver bij 2 meter breed en 4 meter lang en 1 meter diep, dat zal hij worden indien alles verloopt zoals het zo moeten horen.
- Roxmarie
- Contacteer:
Ik hoop dat alles goed verloopt en je dus volgend jaar aan het spitten mag, voor nog een vijver.
- Peer
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 193 times
- Contacteer:
Dat gaat een beste vijver worden waar jouw vissen voldoende ruimte in krijgen @Lucluc schreef: 16 nov 2024, 10:10 maak ik er nog een vijver bij 2 meter breed en 4 meter lang en 1 meter diep