Pathé Thuis

Plaats reactie
Roxmarie
Has thanked: 395 times
Been thanked: 375 times
Contacteer:

Pathé Thuis

Bericht door Roxmarie »

De top 10 populairste films nu op Pathé Thuis (week 48, 2024)

https://www.filmvandaag.nl/nieuws/23088 ... ek-48-2024

De eerste 3 uitgelicht.

It Ends With Us' vertelt het verhaal van Lily Bloom, een vrouw die na een traumatische jeugd opnieuw wil beginnen in Boston, waar ze hoopt haar droom van een eigen bloemenzaak waar te maken. Bij toeval ontmoet ze de charmante neurochirurg Ryle Kincaid met wie ze meteen een klik heeft. Ze vallen als een blok voor elkaar, maar na een tijdje krijgt Lily een kant van Ryle te zien die haar aan de relatie van haar ouders doet denken. Als Lily’s eerste grote liefde Atlas Corrigan ineens weer opduikt in haar leven, komt haar relatie met Ryle onder grote druk te staan. Lily beseft dat ze moet leren vertrouwen op haar eigen kracht om een onmogelijke keuze te maken die bepalend is voor haar toekomst.

Twisters (2024)

In Twisters maken we kennis met Kate Cooper, een voormalige stormjager die tijdens haar studententijd een traumatische ervaring had met een verwoestende tornado en nu veilig in New York stormpatronen op schermen analyseert. Ze wordt door haar vriend Javi terug gelokt naar de open vlaktes om een nieuw volgsysteem te testen. Daar ontmoet ze Tyler Owens, de charmante en overmoedige sociale-mediasuperster. Als het stormseizoen heftiger wordt, ontstaan er nooit eerder waargenomen weersverschijnselen. Kate, Tyler en hun concurrerende teams bevinden zich precies op het pad van meerdere stormsystemen die samenkomen boven het midden van Oklahoma en zullen de strijd van hun leven moeten voeren.

Trailer

Blink Twice (2024)

Als techmiljardair Slater King cocktailserveerster Frida ontmoet tijdens zijn fundraiser, klikt het enorm goed. Hij nodigt haar uit om met hem en zijn vrienden mee te gaan op een droomvakantie naar zijn paradijselijke privé-eiland. Daar wisselen wilde nachten en zonovergoten dagen elkaar af en vermaakt iedereen zich uitstekend. Niemand wil dat er een eind aan komt. Maar als er dan vreemde dingen gebeuren, slaat bij Frida de twijfel toe. Er is iets mis met het eiland en als ze het levend wil verlaten, zal ze de waarheid moeten achterhalen.

Trailer
Peer
Has thanked: 357 times
Been thanked: 179 times
Contacteer:

Re: Pathé Thuis

Bericht door Peer »

Lang geleden dat ik Pathé Thuis heb gebruikt. Momenteel heb ik 3 streamingsdiensten de deur uit gedaan en daarna Prime Video uitgeprobeerd.
Roxmarie
Has thanked: 395 times
Been thanked: 375 times
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Ik heb ze nooit verwelkomt. Ik gebruik heel af en toe NPO start (gratis versie) via de Chromecast.
Corne1965
Has thanked: 31 times
Been thanked: 208 times
Contacteer:

Bericht door Corne1965 »

Pathe thuis gebruiken wij ook bijna nooit, alleen als we bijvoorbeeld bij een actie van onze energie leverancier weer een paar films gratis mogen kijken.

Streamingdiensten daar wordt hier veel gebruik van gemaakt, Netflix en Videoland, en in het weekend kijken we via Kodi.
Ik heb 'r noit vur gekoze um Brabander te worre,
Ik haj gewoon gruwelijk veul geluk!
Peer
Has thanked: 357 times
Been thanked: 179 times
Contacteer:

Bericht door Peer »

Netflix, Skyshowtime en HBO MAX heb ik dit jaar alle 3 opgezegd wegens gebrek aan tijd om daar echt voor te gaan zitten.
Een paar weken terug, toen ik het griepvirus op bezoek had, heb ik een proefabonnement van Amazon Prime Video genomen en daar een paar series op gekeken.
Van Videoland heb ik ooit eens een proefabonnement gehad om de wedstrijd van Rico Verhoeven te kunnen kijken, maar aangezien de rest van het aanbod niet echt mijn smaak is heb ik het toen gelijk opgezegd.
Zo nu en dan koop ik wel eens een blueray of dvd film via Bol of via Marktplaats.
Plaats reactie