Schilderen/Tekenen/Kleuren
- Roxmarie
- Has thanked: 783 times
- Been thanked: 700 times
- Contacteer:
Schilderen/Tekenen/Kleuren
Schilder, teken of kleur je graag? Wat voor een werken maak je? Welke materialen gebruik je?
- Roxmarie
- Contacteer:
Re: Schilderen/Tekenen/Kleuren
Een periode maakte ik gebruik van dagbesteding en dan moet je dus iets doen, wat je normaal niet doet in mijn geval schilderen, dit schilderij was de eerste. Bloed, zweet en tranen, want tekenen kan ik niet van nature.

Deze dikke dame hangt nog altijd bij mij in de hal.

Ook werkte ik op het glasatelier, daar maakte we mooie dingen, en het glas snijden was ook veel meer mijn ding.
Dit is het eerste schaaltje wat ik er maakte, deze mocht je houden.

De glazen schalen gingen 2x in de oven. Eerste keer om samen te smelten (glas fusion) 2e keer voor de mal en dus de vorm van de schaal.
Zo ziet het eruit, voordat het de oven in gaat.

Op deze foto's is te zien, hoe het klaar ligt om in de oven te gaan. Dan smelt het allemaal samen, en vervolgens gaat het nog een 2e keer in de oven in een mal, voor de juiste vorm.
Dit uiltje hangt voor mijn raam

Deze schaal staat bij me thuis.

Ik maakte dit op het (WLC) werk en leer centrum Brinkgreven (toen heette het anders) welke ook een winkel heeft.
Ze zitten ook op facebook. Dit is om een idee te geven wat ze er allemaal doen.
https://www.facebook.com/tegekkewinkel/

Ook werkte ik op het glasatelier, daar maakte we mooie dingen, en het glas snijden was ook veel meer mijn ding.

De glazen schalen gingen 2x in de oven. Eerste keer om samen te smelten (glas fusion) 2e keer voor de mal en dus de vorm van de schaal.
Zo ziet het eruit, voordat het de oven in gaat.

Op deze foto's is te zien, hoe het klaar ligt om in de oven te gaan. Dan smelt het allemaal samen, en vervolgens gaat het nog een 2e keer in de oven in een mal, voor de juiste vorm.
Dit uiltje hangt voor mijn raam

Deze schaal staat bij me thuis.

Ik maakte dit op het (WLC) werk en leer centrum Brinkgreven (toen heette het anders) welke ook een winkel heeft.
Ze zitten ook op facebook. Dit is om een idee te geven wat ze er allemaal doen.
https://www.facebook.com/tegekkewinkel/
- Roxmarie
- Contacteer:
Momenteel ben ik op mijn manier creatief bezig met kleuren van Mandala's en scrapboeken (art-journal) boeken maken.
Hier een paar voorbeelden van Mandala's

Hier een paar voorbeelden van Mandala's

- Roxmarie
- Contacteer:
De afbeeldingen waren bij abuis door mij verwijderd uit mijn postimage account. Hier een aantal van de werken van destijds.Roxmarie schreef: 07 mei 2022, 02:03 Een periode maakte ik gebruik van dagbesteding en dan moet je dus iets doen, wat je normaal niet doet in mijn geval schilderen, dit schilderij was de eerste. Bloed, zweet en tranen, want tekenen kan ik niet van nature.
De glazen schalen gingen 2x in de oven.
Op de 2e foto is te zien, hoe het klaar ligt om in de oven te gaan. Dan smelt het allemaal samen, en vervolgens gaat het nog een 2e keer in de oven in een mal, voor de juiste vorm.

- Roxmarie
- Contacteer:
Ik maak kaarten en ik kleur graag, daarnaast maak ik een soort scrapboeken van mijn vakantie reizen.
Hier een aantal voorbeelden van ingekleurde mandala's en een paar kaarten (ook madala's voor gebruikt).

Hier een aantal voorbeelden van ingekleurde mandala's en een paar kaarten (ook madala's voor gebruikt).