Wandelen
-
luc
- Site Admin
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 68 times
- Contacteer:
Re: Wandelen
ik ga straks ook eens wandelen langs ons buggenhout bos in onze gemeente,een wandelingske van 12 km heen en terug
moet om 14 uur bij mijn vriendin zijn die ik heb leren kennen, momenteel blijven we vrienden uit respect voor mijn overleden vriendin
die zou ook niet willen dat ik alleen blijf maar voorlopig vrienden er is wel al sprake van een latrelatie,in de toekomst.
in de weekends samen en in de week weer alleen dit kan alleen werken als we beiden eerlijk en open zijn
volgende week gaan we eens rijden met de fiets en een terrasje doen is ook eens leuk
groetjes
luc
moet om 14 uur bij mijn vriendin zijn die ik heb leren kennen, momenteel blijven we vrienden uit respect voor mijn overleden vriendin
die zou ook niet willen dat ik alleen blijf maar voorlopig vrienden er is wel al sprake van een latrelatie,in de toekomst.
in de weekends samen en in de week weer alleen dit kan alleen werken als we beiden eerlijk en open zijn
volgende week gaan we eens rijden met de fiets en een terrasje doen is ook eens leuk
groetjes
luc
- Roxmarie
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 721 times
- Contacteer:
Luc wat een mooi bericht, het is je van harte gegund. Respect voor de afstanden die je loopt.

Heb je ooit bij een wandelgroep gezeten of wandel je meestal of het liefst alleen?
Heb je ooit bij een wandelgroep gezeten of wandel je meestal of het liefst alleen?
- Roxmarie
- Contacteer:
Bekendste Nederlandse wandelpad krijgt 500 kilometer lange rolstoelvariant

De langste wandelroute van Nederland heeft vanaf vandaag ook een rolstoelvriendelijk pad. Het Pieterpad is nu de langste rolstoelvriendelijke wandelroute van Europa.
Zie bron: https://www.nu.nl/binnenland/6397140/be ... riant.html

De langste wandelroute van Nederland heeft vanaf vandaag ook een rolstoelvriendelijk pad. Het Pieterpad is nu de langste rolstoelvriendelijke wandelroute van Europa.
Zie bron: https://www.nu.nl/binnenland/6397140/be ... riant.html
-
luc
- Site Admin
- Contacteer:
Wandelen doe ik ook eens graag zo,n 10km is voor mij voldoende en fietsen doe ik ook wel eens
500 km niets voor mij hoor
500 km niets voor mij hoor
-
luc
- Site Admin
- Contacteer:
in een wandelgoep nee wel intresse gehad maar die leggen meer dan 10 km af, en weet niet of ik dat aankan?Roxmarie schreef: 16 jun 2026, 07:38 Luc wat een mooi bericht, het is je van harte gegund. Respect voor de afstanden die je loopt.
sinds ik alleen ben wandel ik alleen maar als zij er nog was deden we dat samen en toch regelmatig maar ook fietsen max 20a30 km daarna een terrasje doen een tas koffie of een ijsje eten.
luc
- Roxmarie
- Contacteer:
Ja het klopt de die hard wandelaars bij een wandevereniging wandelen lange afstanden. Ik ben 9 jaar lid geweest van wandelgroep Colmschate. De minimum afstand was 15 km. Dat was in het begin een hele kluif. We liepen elk weekend die je traint dan dus eigenlijk. Soms liep ik 20, 25 mag ook wel eens 10 als er een vriendin mee ging.
Het lag aan de in te schrijven afstand.
En toen kreeg ik chronische pijn aan de voeten die het lopen aan de wilgen deed hangen op deze manier. Dus die wandelgroep opgezegd. Aantal jaren laten nog bij Davo lid geweest die liepen of 5, 10, 15 km. Er werd op elkaar gewacht. En we gingen er echt samen uit samen thuis. Daardoor was het voor mij een erg lange dag omdat ik de 5 km liep.
Mooie tijden. Maar ook 5 km werd te lang. Dus ook daar moeten stoppen.
In Coronatijd veel gelopen zelfs weer 5/6 km. En toen ging het helemaal mis. Ik wandel maar moet er voor waken dat ik niet teveel loop anders worden mijn voeten dik door soort artrose (slijtage in de voeten). En pas ik niet meer in mijn schoenen.
Ik vond langer afstanden lopen heerlijk, je hoofd leeg lopen.
Jij zult de gezellige samen wandelen en een ijsje eten of koffie drinken wel erg missen, Luc. Dat lijkt me best moeilijk om dan toch te gaan lopen.
Momenteel zit ik in een wandelgroep van de wijk waar ik woon. Maar ook daar heb ik de laatste tijd verstek moeten laten gaan. Ze lopen 3/4 km in 1x door een vorm mijn lijf is het beter even te zitten om lijf rust te geven.
Wel een leuke groep mensen. Dus even samen koffie drinken die ik soms wel nog.
Het lag aan de in te schrijven afstand.
En toen kreeg ik chronische pijn aan de voeten die het lopen aan de wilgen deed hangen op deze manier. Dus die wandelgroep opgezegd. Aantal jaren laten nog bij Davo lid geweest die liepen of 5, 10, 15 km. Er werd op elkaar gewacht. En we gingen er echt samen uit samen thuis. Daardoor was het voor mij een erg lange dag omdat ik de 5 km liep.
Mooie tijden. Maar ook 5 km werd te lang. Dus ook daar moeten stoppen.
In Coronatijd veel gelopen zelfs weer 5/6 km. En toen ging het helemaal mis. Ik wandel maar moet er voor waken dat ik niet teveel loop anders worden mijn voeten dik door soort artrose (slijtage in de voeten). En pas ik niet meer in mijn schoenen.
Ik vond langer afstanden lopen heerlijk, je hoofd leeg lopen.
Jij zult de gezellige samen wandelen en een ijsje eten of koffie drinken wel erg missen, Luc. Dat lijkt me best moeilijk om dan toch te gaan lopen.
Momenteel zit ik in een wandelgroep van de wijk waar ik woon. Maar ook daar heb ik de laatste tijd verstek moeten laten gaan. Ze lopen 3/4 km in 1x door een vorm mijn lijf is het beter even te zitten om lijf rust te geven.
Wel een leuke groep mensen. Dus even samen koffie drinken die ik soms wel nog.