spontaan 'er uitgegooid worden' na inlogggen

Is er iets onduidelijk, stel je vraag hier.
Plaats reactie
Klavertje
Has thanked: 170 times
Been thanked: 149 times

spontaan 'er uitgegooid worden' na inlogggen

Bericht door Klavertje »

Hoi,

Ik word de laatste tijd regelmatig 'eruitgegooid' (ik heb er voor nu even geen andere bewoording voor) nadat ik gewoon ingelogd heb. :o
Dit is behoorlijk irritant. een vb: ik ben ingelogd en heb een tijdje rondgekeken op het forum en wil een reactie plaatsen en als ik dan op enter druk krijg ik de mededeling van u heeft geen permissie om iets te schrijven omdat u niet ingelogd ben. (o.i.d. weet het niet meer exact de woorden).
De achtergrond is dan ook veranderd van lichtblauw naar zwart (donker). en vervolgens is de tekst die ik wilde plaatsen na opnieuw inloggen ook weg.
Dit gebeurd heel willekeurig, en soms al door alleen te klikken op een ander onderwerp of naar het forumoverzicht terug te gaan, kan het ook gebeuren.

Zijn er meer die hier de laatste tijd last van hebben? Ik zit ook op een ander forum, waar ik voorheen dit probleem ook had maar dat is nu daar helemaal weg. Alleen bij dit forum heb ik dit. Dus dan zou het niet aan mijn laptop of instellingen kunnen liggen toch?

groetjes,

Klavertje
Roxmarie
Has thanked: 800 times
Been thanked: 721 times
Contacteer:

Re: spontaan 'er uitgegooid worden' na inlogggen

Bericht door Roxmarie »

Hoi Klavertje,
Ik ben de laatste tijd, vanwege vakantie elders. Ik zal @blacktiger even vragen).
Ik ben beheerder dus wellicht heb ik het daardoor niet. Vraag is uitgezet.
Groetjes Roxmarie
Black Tiger
Has thanked: 56 times
Been thanked: 79 times
Contacteer:

Bericht door Black Tiger »

Hallo Klavertje.

Om het probleem goed te kunnen onderzoeken heb ik wat gegevens nodig. Het belangrijkste is de melding die je te zien krijgt.
Met name deze:
u heeft geen permissie om iets te schrijven omdat u niet ingelogd ben.
Als u iets te zien krijgt over "niet ingelogd" en de achtergrond wijzigt ook, dan blijkt dat u inderdaad niet meer ingelogd bent.

Dat kan gebeuren door addons/extensies zoals adblockers of dingen als "I don't care about cookies" en soortgelijke beschermingsmiddelen. Het is belangrijk om cookies te accepteren.
Het beste is om de inlogfunctie te gebruiken en dan een vinkje te zetten bij "ingelogd blijven" te gebruiken en dan niet meer uit te loggen.
Verder dus kijken welke addons/extensies actief zijn.

Vooralsnog hebben we geen andere leden gezien met dit euvel.
Greetings, Black Tiger
luc
Site Admin
Has thanked: 48 times
Been thanked: 68 times
Contacteer:

Bericht door luc »

Nee ik heb hier ook geen problemen, klavertje had dat op mijn site ook ik had haar gezegd om de cache,cookies, geschiedenis in haar browser via instellingen te verwijderen en daarna haar pagina eens te vernieuwen en blijkbaar opgelost hierdoor
Wat ze ook eens kan proberen om eens een andere browser te gebruiken en kijken of dit probleem nog aanwezig is.

Werk je met een pc dan kan je via cmd u cache eens legen
DNS-cache legen Open de opdrachtprompt als administrator en typ:cmd ipconfig /flushdns
En enter
Klavertje
Has thanked: 170 times
Been thanked: 149 times

Bericht door Klavertje »

Inmiddels heb ik er geen last meer van. Door de extensies op dit forum uit te schakelen en ingelogd blijven bij aanmelden aan te vinken.
Mocht het probleem zich weer voordoen, dan zal ik het weer melden.

Klavertje
Plaats reactie